Cara Lanjutkan Tempoh Kredit Celcom

Cara Lanjutkan Tempoh Kredit Celcom

Cara Lanjutkan Tempoh Kredit Celcom

Bagaimana cara lanjutkan tempoh masa kredit celcom?


Salam.. Sini saya nak kongsikan cara lanjutkan tempoh masa kredit Celcom prepaid unlimited sampai bila-bila selagi anda masih masih menggunakan Celcom prepaid tersebut. Lebih kurang tiada tempoh masa sampai ke anak cucu pun masih boleh guna kalau tak tambah topup. Boleh percaya ke? Boleh sebab saya sudah membuatnya pada nombor prepaid celcom saya, jadi tiada tarikh luput sampai bila-bila lebih kurang unlimited.


Mudahkah Cara Lanjutkan Tempoh Kredit Celcom

Hujung tahun lepas member saya mempromosikan kepada saya Cara Lanjutkan Tempoh Kredit Celcom. Rakan saya adalah seorang dealer Celcom. Syaratnya hanya untuk pengguna Celcom Prepaid sahaja. Bagi provider lain rasanya hanya untuk tempoh setahun dan 2 tahun sahaja. Cuma anda kena keluarkan modal hanggus RM70.00 sekali seumur hidup lepas tu tempoh masa prepaid anda pun seumur hidup.Sekarang ni prepaid saya tak mati sampai bila-bila.

Jadi sesiapa yang mempunyai kad prepaid Celcom dan mahu lanjutkan tempoh kredit celcom umlimited sampai bila-bila cuba pergi tanya kat dealer celcom, tapi jangan tanya kat kedai celcom, nanti customer services kata tak ada untuk lanjutkan tarikh luput prepaid Unlimited. Cuma ada sampai 2 tahun jer. Tapi jangan risau kat dealer celcom gerenti boleh buat. Jadi apa tunggu lagi pergi ke kedai dealer celcom terdekat dan lanjutkan tempoh masa kredit celcom

Wassalam...


Artikel Oleh

Checlee

Checlee, blog Checlee


Ditulis Oleh : Unknown ~ Blog Checlee

checlee Anda sedang membaca artikel berjudul Cara Lanjutkan Tempoh Kredit Celcom yang ditulis oleh Blog Checlee tentang :Cara Lanjutkan Tempoh Kredit Celcom, Cara Lanjutkan, Tempoh Kredit Celcom, celcom prepaid Unlimited Dan Maaf, Anda tidak diperbolehkan copy paste artikel ini tanpa keizinan.

Jika Anda menyukai Artikel di blog ini, Silalah berlanggan dengan email, dengan itu Anda akan mendapat kiriman artikel setiap artikel yang terbit di Blog Checlee

0 comments:

Post a Comment

Komen untuk tinggalkan Jejak Anda

Back to top
 Free Instant Backlink Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free