Cara Mudah Buat Coklat Hari Raya

Cara Mudah Buat Coklat Hari Raya

Cara Mudah Buat Coklat

Cara Mudah Buat Coklat

Bagaimana Cara Mudah Buat Coklat Hari Raya? Ramadhan bakal menjelma dan selepas itu kita bakal menyambut Hari Raya pulak. Coklat bagus untuk di hidang bersama menu lain di hari Raya. Yang Bagusnya ramai orang suka memakan coklat tetapi tak semua pandai atau tahu Cara Mudah Buat Coklat Hari Raya. Coklat merupakan makanan universal dan menjadi minat hampir semua orang, tak kisahlah samada anak kecil, yang dah bersekolah, ataupun orang dewasa sekalipun. Maksudnya, pasaran coklat ni amat luas. 

Belum lagi termasuk acara yang selalu menggunakan coklat sebagai signature atau simbol event. Permintaan untuk coklat akan melonjak apabila tibanya perayaan dan cuti sekolah (sebab banyak hantaran untuk orang kahwin). Memang mudah sebenarnya membuat Hidangan Coklat hari raya, malah hari biasa pun anda boleh membuat coklat yang mudah pada hari biasa. Apa yang penting anda tahu cara mudah buat coklat di hari raya.

DOWNLOAD EBOOK RAHSIA CARA MUDAH BUAT COKLAT HARI RAYA

Rahsia Resepi Coklat

Rahsia Resepi Coklat


Resepi Rahsia Cara Mudah Buat Coklat Tangan


"Rahsia Perniagaan Coklat Buatan Tangan Dari Rumah Kini Terbongkar. Ketahui Bagaimana Untuk Bermula Dengan Kos Yang Minimum! " 




7 Sebab Kenapa Anda Perlu Memulakan Perniagaan Coklat Buatan Tangan Dari Sekarang... 


Anda boleh bermula dengan Kos dan risiko yang minimum.
Tiada Sijil dan Kelayakan diperlukan.
Menjana Kreativiti anda & Dapat duit daripadanya!
Bekerja Dari Rumah. Jadi Bos anda sendiri.
Kadar Keuntungan yang tinggi. Ia mencecah 300% daripada kos anda!
Buat kerja yang anda suka ...coklat..hmmm sedapnya.
Cari Duit Tambahan untuk keluarga.

Jadi tak lah mengharapkan suami je.Jangan buat alasan lagi. Perniagaan coklat sememang perniagaan yang cukup mudah walaupun anda bekerja makan gaji atau sekadar surirumah.Kini telah ramai yang telah berjaya memulakan perniagaan coklat mereka dari rumah samada secara separuh masa ataupun sepenuh masa. Anda bila lagi?



Dari: Puan Shida
Tarikh: Isnin, 23 Jun, 2014.

RE: Perniagaan Coklat Buatan Tangan 


Coklat merupakan antara makanan yang menjadi kegemaran ramai termasuk saya dan suami . Kegilaan kami terhadap coklat membuatkan saya memulakan perniagaan membuat coklat buatan tangan daripada rumah.

Permintaan terhadap coklat buatan tangan memang sentiasa ada kerana rasanya yang pelbagai dan unik berbanding dengan coklat bar yang dibeli di kedai. Permintaan akan memuncak apabila musim perayaan dan juga cuti sekolah.

Cuba teka kenapa?

Sudah tentu... Perkahwinan dan Pertunangan!

Coklat buatan tangan boleh dijadikan sebagai hantaran buat bakal suami atau isteri bagi mereka yang bakal berkahwin. Pasaran coklat memang cukup besar untuk anda terokai bersama dengan kami.

Banyak lagi pasaran yang boleh anda terokai. Ramai daripada pelanggan-pelanggan kami yang menyediakan pelbagai perkhidmatan seperti coklat doorgift, lolychoc dan sebagainya. 

Coklat Buatan Tangan Adalah Satu Seni

Bentuk coklat buatan tangan adalah pelbagai dan mempunyai bentuk tertentu bergantung kepada acuan. Ini yang menjadikan coklat buatan tangan unik. Kebiasaannya ia dalam bentuk coklat bar, berinti, bersalut dan sebagainya.
Ia juga boleh ditambah perisa jika anda mahu. 

Adakah kita perlu buat coklat dari biji koko?

Jangan salah anggap. Coklat buatan tangan bukannya membuat coklat dari biji koko. Ia sebenarnya mengunakan coklat yang separa siap. Terdapat 2 jenis coklat yang digunakan dalam pembuatan coklat buatan tangan iaitu


Coklat Couverture atau Coklat Tulen

Coklat Compound


Yang mana paling sedap? Sudah tentu coklat tulen. Ia jauh berbeza dengan coklat yang anda beli dikedai. Cara pembuatannya juga lebih sukar dan agak cerewet. Cara untuk membuatnya akan ditunjukkan dalam pakej BuatCoklat.com ini. 

Sebab itulah harga bagi sesetengah coklat buatan tangan lebih mahal berbanding dengan coklat yang anda beli di kedai. 

Apa yang saya suka tentang Coklat Buatan Tangan..


Permintaan tinggi dari peminat coklat
Sesuai untuk dijadikan hadiah atau hantaran
Kadar Keuntungan yang tinggi
Khasiat untuk kesihatan terutamanya jantung
Halal

Jika anda juga seorang peminat coklat, anda kini juga boleh memulakan perniagaan coklat buatan tangan anda dari rumah anda. 

Jadi apa tunggu lagi, Dapatkan Ebook Cara Mudah Buat Coklat Tangan Hari Raya pada link di bawah.



Jika Anda menyukai Artikel di blog ini, Silalah berlanggan dengan email, dengan itu Anda akan mendapat kiriman artikel setiap artikel yang terbit di Blog Checlee

0 comments:

Post a Comment

Komen untuk tinggalkan Jejak Anda

Back to top
 Free Instant Backlink Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free